وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

- اشک هایی که پس از هر شکست می ریزی همان عرقی است که برای پیروزی نریختی .

- مهم نیست چقدر امکانات در اختیار داری . مهم آن است که چگونه از آن ها استفاده می کنی.

- اگر خداوند آرزویی در دلت نهاد بدان توانایی رسیدن به آن را در وجود تو دیده است.

- 5 قانون برای زندگی شاد: خوبی کنید ، کسی را آزار ندهید ، ببخشید ، دوست بدارید ، مثبت باشید.

- وقتی احساس می کنید دیگر نمی توانید جلوتر بروید بدانید قدرتی که شما را به اینجا رسانده تا انتهای راه خواهد برد.

- یادتان باشد تا زمانی که نفس می کشید هیچ گاه برای دوباره آغاز کردن دیر نیست.

- نمی توانید امواج خروشان را متوقف کنید اما می توانید موج سواری را فرا بگیرید.

- تو فقط با دیوارهایی محصور می شوی که خودت ساخته ای.

- موفقیت برداشتن گام بزرگ در آینده نیست. موفقیت برداشتن گامی کوچک در زمان حال است.

جزوه ی درس انقلاب اسلامی استاد طالبی و نمونه سوالات درس

دوستان عزیز سلام. جزوه انقلاب اسلامی استاد طالبی عزیز رو به همراه نمونه سوالات طراحی شده توسط ایشون و پاسخ برخی از سوالات رو قرار دادم. امیدوارم از نظران اصلاحی و پیشنهادها و انتقاداتتون من رو بی نصیب نذارید. ضمناً هر گونه کمبود و نقصی رو در قسمت نظرات به من اطلاع رسانی فرمائید.  

جزوه انقلاب اسلامی : http://s5.picofile.com/file/8123684426/%D8%AC%D8%B2%D9%88%D9%87_%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C_3.pdf.html 

 

نمونه سوالات : http://s5.picofile.com/file/8123684484/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF_%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%DB%8C.pdf.html

یا مهدی

بگذار شبی محرم اسرار تو باشم

در پرده ی جان راز نگه دار تو باشم

ای یوسف بازار ملامت

من مسکین آن مایه ندارم که خریدار تو باشم

گر خلوت وصل تو برازنده ی من نیست

بگذار که در سایه ی دیوار تو باشم 



اللهم عجل لولیک الفرج

پروردگارا ....

گفتم : خسته ام

گفتی : از رحمتم نا امید نشوید ( سوره ی زمر آیه ی 53 )

گفتم : هیچ کس نمی داند در دلم چه می گذرد.

گفتی: خدا حائل است میان انسان و قلبش (سوره ی انفال آیه ی 24 )

گفتم : هیچ کس را ندارم

گفتی : از رگ گردن به شما نزدیکترم (سوره ی ق آیه ی 16)

گفتم : انگار فراموشم کردی

گفتی : مرا یاد کنید تا یاد کنم شما را (سوره ی بقره آیه ی 152 )