وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

پروردگارا ....

گفتم : خسته ام

گفتی : از رحمتم نا امید نشوید ( سوره ی زمر آیه ی 53 )

گفتم : هیچ کس نمی داند در دلم چه می گذرد.

گفتی: خدا حائل است میان انسان و قلبش (سوره ی انفال آیه ی 24 )

گفتم : هیچ کس را ندارم

گفتی : از رگ گردن به شما نزدیکترم (سوره ی ق آیه ی 16)

گفتم : انگار فراموشم کردی

گفتی : مرا یاد کنید تا یاد کنم شما را (سوره ی بقره آیه ی 152 )

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه نادری دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 21:28 http://maboudeman.blogfa.com

در ماه رجب نور خدا می تابد / از روی علی نور خدا میتابد
در خانه حق حقیقتی شد نهان / پرورده ی دست حق علی می آید...
ولادت حضرت علی علیه السلام بر شما مبارک

ممنون خانم نادری . این روز خجسته رو به شما و خانواده ی محترمتون هم تبریک می گم. انشاء الله به زودی زود بتونیم جمال پر نور فرزند ایشان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو هم ببینیم.

شیدا خلیلی یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 19:30

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . .

و امیدورام ما هم همیشه این خدای من ها ورد زبونمون باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.