وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

یا الله

خدا : بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است .
بنده : خدایا ! خسته ام ، نمی توانم .
خدا : بنده ی من ، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان .
بنده : خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم .
خدا : بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان .
بنده : خدایا ! سه رکعت زیاد است .
خدا : بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان .
بنده : خدایا ! امروز خیلی خسته ام ! آیا راه دیگری ندارد ؟
خدا : بنده من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله .
بنده : خدایا ! در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد !
خدا : بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله .
بنده : خدایا ! هوا سرد است ! نمیتوانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم .
خدا : بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب میکنیم .
بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد .
خدا : ملائکه ی من ! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده ، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده .
ملائکه : خداوندا ! دوباره او را بیدار کردیم ، اما باز خوابید .
خدا : ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست .
ملائکه : پروردگارا ! باز هم بیدار نمی شود !
خدا : اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر میآورد .
ملائکه : خداوندا ! نمی خواهی با او قهر کنی ؟
خدا : او جز من کسی را ندارد ... شاید توبه کرد ...
بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها    خدا      داری .

http://asemanemanoto.blogfa.com/cat-16.aspx

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 11:34 http://bykaran.blogfa.com

سلام ممنوم ازاینکه به وبم سرزدید وخوشحالم ازینکه با وبتون آشنا شدم , من یه انتقاد دوستانه برای بهتر شدن وبتون دارم اگر به مطالب وبتون تنوع بدید ویه چند تا عکس مرتبط برای بهتر دیده شدن مطالبتون بذارید خیلی خوب میشه امیدوارم که انتقادم کارساز باشه و باعث رنجش شما نشه.

سلام. خیلی خوش اومدین به وبلاگ من. انتقاد به جایی داشتید و من حتما این مسئله رو در نظر خواهم گرفت. من نه تنها از انتقاد ناراحت نمی شم که خیلی خوشحال می شم چون در نهایت به نفع من خواهد بود. مجددا ممنون از حضور سبزتون و ممنون از انتقادتون.

زهرا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 11:11 http://bykaran.blogfa.com

سلام آقای موسوی واقعا زیبابود برای چند لحظه ی کوتا هم که شده ادمو به یاد تنهایی خدا روی زمین مینداخت...
واقعا خدا روی زمین غریبه...

سلام. امیدوارم با ظهور منجی عالم بشریت امام زمان علیه السلام این روند برعکس بشه. انشاءالله.

نیلو شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 08:23 http://nilooofaraneee.blogfa.com


سلام. صبح عالی متعالی.
این پستتون خیلی جالبه و واقعیت داره که خدا چقدر رحیم و کم توقع و انسان چقدر نامهربان و غافله.
خدایا ما را از مخلصین درگاهت قرار بده.
با کمال میل لینک شدید.
روز خوشی داشته باشید.

از توجه شما به وبم خیلی ممنونم. واقعیت اینه که اگه انسان از میزان مهربانی خدا آگاه بود ، هیچ وقت گناه نمی کرد. روایتی داریم که میگه در روز قیامت از این تعجب نکنید که کسی به بهشت میره بلکه از این تعجب کنید که با وجود رحمت بی کران خدا چرا کسی به جهنم میره؟ . از حضور سبزتون تشکر می کنم و شما رو با افتخار لینک می کنم. موفق باشید.

مهلا جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 19:20 http://purboghzam.blogfa.com

سلام آقای موسوی وبتون خیلی قشنگه خخخخخخ خوشم اومده اگه اجازه بدید لینکتون کنم

راستی شعرای که برام گذاشتین خیلی قشنگه

ممنون از اینکه به وبم سر زدید. شما رو با افتخار تو وبم لینک می کنم. ممنون می شم که منو تو وبتون لینک کنید. ضمنا وبلاگ زیبایی داشتید و من حتما به صورت مرتب به وبتون سر خواهم زد.

شیدا خلیلی جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 18:46

خدایـــــــــــــا ...!

اگه یه روز فراموش کردم خدای ِ بزرگـــــــــــــی دارم ...

تو فرامـــــــــــــوش نکن که بنده کوچیکـــــــــــــی داری ...

با نوازشی و یا شاید تلنگری آرام وجودت را ،

همراهیت را ، مهربانی و بزرگی ات را برایم یاداوری کن.....

و ما چقدر احتیاج داریم به این یادآوری خداوند مهربان. شاید نمازهای پنج گانه ی شبانه روز هم به این دلیل واجب شده. انشاءالله همواره در پناه خدا باشید.

عاطفه نادری جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 11:18 http://maboudeman.blogfa.com

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد ....

و واقعا هم خداوند همیشه بهترین رو به بنده های خودش میده. امیدوارم همیشه بهترین بهترین ها نصیب همه بندگانش بکنه.

عاطفه نادری جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 11:16 http://maboudeman.blogfa.com

پروردگارا!


مرا بینشی عطا فرما تا تو را بشناسم

و دانش عطا فرما تا خود را بشناسم
مرا صحتی عطا فرما تا از کار لذت ببرم

و ثروتی عطا فرما تا محتاج نباشم

مرا نیرویی عطا فرما تا در نبرد زندگی فائق شوم

و همتی عطا فرما تا گناه نکنیم

مرا صبری عطا فرما تا سختی ها رو تحمل کنم

و طبعی عطا فرما که با مردم بسازم

مرا بزرگواری عطا فرما که با دشمنم مدارا کنم

و بینشی عطا فرما تا زیباییهای جهان را ببینم

مرا عشقی عطا فرما تا تو و همه را دوست بدارم

و سعادتی عطا فرما تا خدمتگذار دیگران باشم

مرا ایمانی عطا فرما تا اوامرت را اطاعت کنم

و امیدی عطا فرما تا از ترس و اضطراب بر کنار باشم

مرا عقلی عطا فرما تا از خود نگویم

و معنویتی عطا فرما تا زندگی معنی داشته باشد...

الهی آرمین.

خاکی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:15 http://shohada-maaref315.blogfa.com/#

سلام
ممنون از وبلاگتون
اگر تمایل به تبادل لینک دارید خبر بدید
خوشحال میشیم به وبلاگمون سر بزنید
یازهرا(س)

سلام. از توجه شما به وبم خیلی خرسندم. حتما به وبتون سر می زنم و با افتخار شما رو لینک کردم. موفق و موید باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.