وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

انسان

تو چنان توانایی که باور نتوانی کرد

به کارهایی قادری که هرگز تصورش را تمی توانی بکنی

به جز حصار ذهن تو که تو را ناتوان می نمایاند

باور کن ، توانایی هایت هیچ مرزی نمی شناسد.

فقط میندیش که نمی توانی

بیندیش که می توانی

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلو شنبه 21 تیر 1393 ساعت 09:04 http://nilooofaraneee.blogfa.com

سلام صبحتون بخیر.
پست زیبائیست. تو بیاندیش که می توانی.....
روز خوبی واستون ارزومندم.

سلام. و ممنون از حضور سبزتون .

محمد سیر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 14:56 http://masonhunting.blogfa.com

انشاالله ظهور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نزدیک است
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد

انشاء الله

می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “ امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “ برای من که خاطراتم زخمی است، شور نیست؛ مزه ” درد” می دهد!

خیلی از مواقع ولی همین دردها راهنمای ما برای رسیدن به مرتبه ی بهتری از زندگی هستند.
مرد را دردی اگر باشد خوش است
درد بی دردی دوایش آتش است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.