وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

5 حسرت مشترک انسان ها در هنگام مرگ

5 حسرت مشترک آدم ها در هنگام مرگ:

نخستین حسرت : کاش جسارتش را داشتم که اون جوری زندگی می کردم که می خواستم ، نه اونجوری که دیگران از من توقع داشتند.

حسرت دوم: کاش این قدر سخت کار نمی کردم .

حسرت سوم: کاش شجاعتش را داشتم که احساساتم را با صدای بلند بگویم.

حسرت چهارم: کاش رابطه هایم را با دوستانم حفظ می کردم.

حسرت پنجم : کاش شادتر می بودم.

اینها تحقیقاتیه که یک پرستار استرالیایی از حسرت های انسان های در شرف مردن انجام داده. می بینید که اصلا داخل این ای کاش ها جایی برای درآمد بیشتر و خانه ی بزرگتر و لباس شیک تر نیست. در اصل مهم ترین اهداف زندگی ما همون اهدافیه که دین به ما توصیه می کنه و ما غافل از این مسئله به دنبال مسائلی میریم که در نهایت نه تنها ارزش خاصی ندارند بلکه شاید در برخی شرایط تبدیل به ضد ارزش هم بشن.

نظرات 4 + ارسال نظر
رهروکلیپ دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 10:03 http://www.rahroclip.ir

با سلام،ممنون از اینکه لینک ما رو قرار دادید.شما هم در وبسایت ما لینک شدید.التماس دعا،یاعلی(ع)

خواهش میکنم. محتاج دعاییم.

نیلو دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 08:37 http://nilooofaraneee.blogfa.com/

بله حادثه ای دلخراشه که متاسفانه مثل دیگر حوادث به فراموشی سپرده میشه.

نیلو دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 08:32 http://nilooofaraneee.blogfa.com/

سلام صبحتون بخیر و مهربانی.
بله واقعا همینطوره همین الان هم درگیر این موارد هستیم چه برسه وقت مرگ.
یکم سخته آدم اونجوری که میخواد زندگی کنه
سخت کار نکنه
احساساتش رو بلند بگه

اما باید تلاش کنیم در کنار این موارد شاد زندگی کنیم و هر لحظه به این فکر باشیم که شاید همین الان هدف فرشته ی مرگ من باشم...اینطوری خیلی از کارها منتفی میشه و برخی کارهای دیگه اولویت پیدا میکنه.
پست با معنائیه. از تلاشتون برای بهتر زیستن اطرافیانتون ممنونم. موفق باشید.

ممنون از توجه تون به مطالب وب من. واقعیت اینه که این مسائل تلنگریه برای هممون که بفهمیم اولویت های زندگی چیزهایی نیست که الان برای ما وجود داره. ضمنا خداوند متعال هم قول داده کسانی که به دنبال دنیا نباشند ، یعنی به تعبیری اون اولویت های درست رو انتخاب کنند ، از دنیا بی نیازشون کنه. پس باید یک تکان اساسی به باورها و اولویت های ذهنی مون بدیم.

رهروکلیپ یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 23:01 http://www.rahroclip.ir

با سلام،لطفا از وبسایت ما هم دیدن کنید و نظرتون رو به ما بگید.ممنون از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.