وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

سهراب سپهری


زیباترین قسم سهراب سپهری:

نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی ....

به حباب نگران لب یک رود قسم ، و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت ،

غصه هم می گذرد ،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند ...

لحظه ها عریانند .

به تن لحظه ی خود ، جامه ی اندوه مپوشان هرگز ....!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا خلیلی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 13:17 http://bicaranha.blogfa.com

سلام اقای موسوی.بسیار متن زیبایی گذاشتین.اولین بار بود که این قسم سهراب سپهری رو خوندم شایدم قبلا شنیده بودم و انقدر توجه نکرده بودم به هرحال خیلی برام جالب بود ،ممنون از شما.

سلام خانم خلیلی. خوشحالم که مورد توجه شما واقع شد. واقعا هم شعر زیباییه. از شما هم ممنونم هم بخاطر نظرات خوبی که می ذارید و هم بخاطر وقتی که می ذارید و به وبم سر می زنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.