وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

با تو هستم سهراب !


با تو هستم سهراب !

تو که گفتی « گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد ؟ »

راست می گویی تو

چه تفاوت دارد ، قفس تنگ دلم

خالی از کس باشد

یا به قول تو پر از

ناکس و کرکس باشد؟

من ، نه تنها چشمم ، واژه را هم شستم

فکر را ، خاطره را

خواب یک پنجره را ، زیر باران بردم

چترها را بستم

من به این مردم شهر پیوستم

من نوشتم همه ی حرف دلم

آرزو کردم و گفتم که هوا ، عشق ، زمین

مال من است

ولی افسوس نشد ...

زیر باران من نه عاشق دیدم

نه که حتی

یک دوست !

زیر باران ، من فقط خیس شدم

باز هم می گویی « چشم ها را باید شست ؟ جور دیگر باید دید ؟ ... »

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر برفی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 19:20 http://www.jomung1393.mihanblog.com

سلام
وبلاگت زیباست!
به منم سر بزن!

سلام . ممنون از لطفتون. حتما سر می زنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.