وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف
وبلاگ من

وبلاگ من

مسائل مختلف

یا مهدی

اگر دل هایمان تاریک و ظلمانی نمی گردید
امامت هم عیان می گشت و پنهانی نمی گردید
به قدر تشنگی ، گر تشنه ی امر فرج بودیم
خدا داند فرج این گونه طولانی نمی گردید

نظرات 2 + ارسال نظر
زندگی بسیجی پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 23:47 http://zendegibasiji.shblog.ir

سلام آقای موسوی
فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت عرض میکنم
اجرتون با آقا امام زمان عج
خوشحال میشم که با در زندگی بسیجی تبادل لینک کنید
من شما رو به اسم وبلاگ من لینک کردم
منتظر حضور پر رنگتون در زندگی بسیجی هستم

سلام . عزاداری شما هم قبول باشه انشاءالله. ممنون از لطفتونه. با افتخار تو وبلاگم لینک شدید. حتما مرتب به شما سر خواهم زد.

مهلا چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 12:03 http://www.purboghzam.blogfa.com

گل خوش رنگ و بوی من حسین است

بهشت آرزوی من حسین است

مزن دم پیش من از لاله رویان

که یار لاله روی من حسین است

من آن مداح مست سینه چاکم

که ممدوح نکوی من حسین است

همه در گفتگوی این و آنند

ولیکن گفتگوی من حسین است

سخن بی پرده می گویم زمستی

می و جام و سبوی من حسین است

چو مرغ حق که از حق میزند دم

طنین های و هوی من حسین است

از آن بر تربتش سایم جبین را

که عز و آبروی من حسین است

احد گوئی از آن باشد شعارم

که پیر و نکته گوی من حسین است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.